Subject: Vs: Meditsiiniseadmed
From: "Ott Laius" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Oct 2024 15:17:20 +0200

Tere Andrus!

Aitäh küsimuse eest. Ravimiamet ei tegele hetkel meditsiiniseadmete
valdkonnaga Eestis. Meditsiiniseadmed on praegu veel Terviseameti teema.
Ma küll kahtlen, kas nad peavad täpset ülevaadet meditsiiniseadmete
turumahust. Mingi ülevaade on ilmselt ka Tervisekassal, nende seadmete
üle, mille eest tasu maksmise kohustuse võtab Tervisekassa enda kanda.

Parimate soovidega
Ott Laius

Ravimiamet

Saatja: Andrus Karnau <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 22. oktoober 2024 11:16
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Meditsiiniseadmed

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kas ravimiametil on ülevaade, et kui suur on meditsiiniseadmete ja
-tarvikute turg Eestis? Ja kuidas see jaguneb suuremate ettevõtete vahel?

Lugupidamisega Andrus Karnau

Postimees

53443826

Saadetud rakendusest Outlook Androidile <https://aka.ms/AAb9ysg>